2011-05-27

Ska erkänna att jag aldrig trodde att jag skulle starta en blogg och gå in för det, Men här sitter jag och håller på likväl.

Varför gör jag då detta? I grund och botten är det inte min idé utan Sarah på mitt jobb som tyckte att jag borde ha en blogg då jag inte har något riktigt specifik stil utan blandar och ger och gör lite som jag känner och att det kanske fanns folk som skulle tycka det var intressant. Tvekade lite, det kändes inte som min grej, varför skulle folk vara intresserade av vad jag tänker och tycker? Men efter lite om och men så tänkte jag "varför inte?"

Jag har ju gott om tid vid datorn som jag slarvar bort vid dumma facebook, jag gillar kläder, jag jobbar med kläder, jag lägger sinnesjukt mycket tid på att matcha mina kläder och går inte utanför dörren om jag inte känner mig ordentligt klädd (och att mitt hår känns bra). Dessutom gillar jag att sy och fixa med mina kläder för att få dem som jag vill ha dem, kanske skulle en blogg inte vara så dumt ändå? Vet inte riktigt vart detta kommer att sluta, tanken med en blogg är väl att skriva om sina åsikter och tankar så det är så det blir!

Måste bara skriva med att jag varken är eller anser mig vara ett modeorakel, jag är ingen designer, jag är inte särskilt cool heller... Jag är en tönt, men jag gillar det. En tönt med passion för kläder, att matcha, sy och fixa med kläder och som är väldigt noga med vad jag har på mig och det är vad jag kommer dela med mig av. Inget komplicerat, snarare tvärtom :)

Just nu håller jag på att hitta en layout och allt sånt där så det är lite rörigt och lite slarvigt. Jag menar, bilden högst upp är gjort i paintbrush, det säger det mesta om kvalitén just nu, men jag lovar bättring!
Så, nu har jag börjat, frågan är om jag kommer kunna sluta? ^^

Mer kommer en annan dag!

Just det lite om mitt liv! För er som inte vet jobbar jag på PONDUS - House of Brands i Allumköpcentrum, Partille. Så ja, jag säljer kläder. Sarah som nämdes ovan är våran fantastiska merchandiser! Jag har ett fantastiskt roligt jobb och har haft turen att hamna på ett företag med underbara medarbetare. Det var lite om mitt liv, mer än så ska jag inte plåga er med för tillfället!

1 kommentar:

  1. Nja, faktiskt inte... Tycker det är en bra storlek, men man kan ju ganska enkelt förstora upp sidan om man vill få texten större :)

    SvaraRadera