2012-03-08

En nystart.


Har tillsist bestämt mig att ta tag i mitt bloggande igen, efter att jag i veckan för första gången gjorde ett uppdrag som stylist åt en rekalmbyrå och fått blodad tand på det kändes det som rätt steg att ta att starta upp bloggen igen. Denna gången ska jag verkligen göra en ansträngning för att vara kontinuerlig och dessutom inte bara blogga för bloggandets skull lite slarvigt, utan att göra mitt bästa för att skapa en vettig blogg. (Ehh.. hur nu det ska gå till.) Tänkte ge bloggen ett ansiktslyft, dessutom kommer jag att skriva om mer än bara kläder från och med nu, vi får se hur det utkristalliserar sig.


Nog om det!


Har hittat en tröja på MQ som kommer vara den perfekta tröjan under min skinnjacka i vår.

Den har en lite vidare i linningen vid halsen, medel grovt stickad, knappt någon mudd ner till vilket gör att tröjan faller snyggt istället för att fastna på rumpan, dessutom är den gjord i 100% linne.

Jag har sett den i benvitt och ljusgrått, ska köpa den gråa (och kanske även den benvita). Skitsnygg tröja! Har du skinnjacka bör du kolla in den! Den kostar 499:- vilket är ett riktigt bra pris för en sådan tröja.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar