2012-03-27

SOMEWEAR slacker

Solen lyser och våren är verkligen inom räckhåll. Helt underbart! Har suttit och gått igenom mina shorts och märkte snabbt att jag behöver köpa ett par nya... Det är himla svårt att hitta ett par riktigt schysta shorts, tycker att man alltid hittar en massa problem på dem. Antingen är det för långa, för smala i benen för att vika upp, för vida eller så sitter de bra men är fula. Inga världsproblem kanske, men ett problem likväl...


Oavsett detta problem så har jag hittat något att glädja sig åt, något som du kan glädja dig åt med! Nämligen... en perfekt tröja för våren och sommaren. Det är SOMEWEARs "Slacker" den sitter bra över axeln och är luftig och skön utan att bli som ett tält i kroppen. Det är en väldigt enkelt sydd tischa som inte har någon fåll varken i halsen, ner till eller i ärmarna. På tal om ärmarna så är de fantastiskt bra då man kan rulla upp dem så de stannar kvar, oftast brukar ju ärmarna rulla ner igen men inte på denna tishan inte! Den kommer i flera fina färger, min egen favorit är den som de kallar Calypso som är korallfärgad.


Hur snyggt blir inte det till ett par jeansshorts och lite solbränna?
Iof vad är inte snyggt till ett par schysta jeansshorts och lite solbränna?


Har du inte en Slacker
SÅ KÖP EN!
Du kommer inte bli besviken!


Du hittar den bland annat hos oss på PONDUS och även i en del andra butiker. Du kan också köpa den via SOMEWEARs egen hemsida (http://somewearandfriends.com/tshirt-slacker-calypsocordial-p-263-c-148.aspx). Köper du den via internet så kan jag berätta att den är lite stor i storleken, inte mycket, men lite. Jag är oftast (inte alltid men oftast) en L över axeln, men har M på min och den sitter perfekt.

What are you waiting for?! Go for it!

1 kommentar:

  1. Aish, Jag hittade precis denna blogg och den e ju hur bra som helst!! Varför har du slutat? :c Du bör fortsätta med bloggandet enligt mig T^T ^w^

    SvaraRadera