2011-06-04

En dag försent, men ändå!


Är lite efter med gårdagens outfit då jag somnade i soffan efter Moldavien-Sverige och vaknade 03:20 böjd som en ostbåge i ryggen...

Tycker personligen att det går alldeles utmärkt att använda kavaj till kortbyxor men i synnerhet snarare än i allmänhet. Alltså det gäller att välja rätt kavaj till rätt kortbyxa. Det kan se väldigt lustigt ut annars... Kommer nog dela mer av mina tankar kring det en gång då har jag har mer tid.

Skriver nämligen detta i all hast då jag ska iväg till jobbet och har ägnat senaste timmen åt att försöka välja kläder till sommarfesten med jobbet, försöka är ordet... Stoppade ner två shorts och två skjortor i väskan med ifall jag skulle få ett anfall och verkligen inte trivas i det jag tog på mig. Jag är en fåfäng idiot, jag vet...


Gick förbi HTB området vid Kungsportsplatsen på väg hem från jobbet och jag lovar att minst hälften av alla "grabbiga killar" som gick förbi mig och stirrade lite trodde att jag var H, T eller B då jag var välklädd, luktade gott, hade sjal på mig och dessutom har jag nästan inget hår på benen så de ser ut som jag rakat dom.. Eller så tittade de bara konstigt på mig för att jag ser annorlunda ut ^^


Kavaj - Tiger of Sweden
Shorts - Valient
Linne - Calvin Klein
Sjal - H&M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar