2011-06-20

Skulle skaffa en knapp, men "råkade" REA fynda.

I have a confession to make... jag gillar inte att gå på REA:n, stressigt, rörigt och bökigt.. Ska jag shoppa på REA:n gör jag det helst på nätet. Men idag snubblade jag in på två ställen och blev tagen av stämningen och "råkade" REA fynda ganska mycket (läs mycket). Och jag gillade det... SUCK*

Skulle till ACNE för att skaffa en ny tryckknapp då en av knapparna på något sätt lossnat från min skinnjacka. Det hela slutade med att jag gick in i två butiker och hittade plagg som jag letat efter i månader! Här kommer lite bilder.






















T-shirt - POUR
En enkel vit t-shirt, lite vidare i halsen,
gjord utav en skön mjuk bomullskvalité.

Shorts - ACNE
Marinblå kortare shorts. stilrent är ordet.






















Linne - ACNE
Ett brottarlinne som är sytt så att
det är lite snett nere i kanten.























Jacka - ACNE (min sedan tidigare)
V a d ska man säga, den i mina ögon ultimata
skinnjackan. Helt perfekt. Oliver Leather Jkt

Byxor - ACNE
E n byxa sydd i "mjukisbyxtyg", lite slapp och
oversize upptill och med ett morotsformat ben
som blir tajt vid fotleden. Helt fantastiskt skön!






















Byxor - Diesel
Smala militärbyxor som är vidare i låren
men som smalnar av allt mer mot foten.



Har inte med allt på bild. Köpte även ett par lite kortare militärgröna shorts från Dr Denim,
en svart farfarströja även den ifrån Dr Denim samt en väska från RED COLLAR PROJEKT.


BTW! Om en vecka är jag på Sicilien!


2 kommentarer:

  1. Jag håller med dig om att reor kan vara stressiga, man kan dock göra fina fynd till billiga priser! Så när tillfället väl kommer passar man ju på. Personligen tycker jag att de gröna byxorna ger ett "MANLIGT" intryck, lite militärstuk över dem. De funkar dock perfekt som vardagsbyxor och jag tycker att det har en egen härlig stil. Så jag får väl ta och gratulera till ett bra köp!

    SvaraRadera
  2. Sant! Håller med om att de gröna byxorna ger ett manligt intryck, de är ganska manliga då militärgrönt förknippas med just militären som kanske är det manligaste av allt? Iallafall är militärmodet oerhört manligt. Kommer att använda dem tillsammans med ett par svarta millitärkängor. har lite idéer kring de där byxorna. men just nu är det lite för varmt för att använda dem. Tack :)

    SvaraRadera