2011-06-06

Oliver Leather Jacket - allt jag behöver (typ)

I lördags var det sommarfest med PONDUS. En kanon kväll/natt med fantastiskt många trevliga människor! Ett stort tack till er alla, ni gjorde min dag! Hade sinnessjukt svårt att välja kläder, skulle jag ha skjorta? Kavaj? Fin shorts? Slips? Fluga?

AHHH!!

Valde till sist att ett par korta svarta jeansshorts, en jeansskjorta, min skinnjacka och ett par converse. Hade kanske valt något annat om det inte varit så att jag plötsligt blev tvungen att springa till spårvagnen (som så många andra gånger)...


Men jag blev hel nöjd!
Rockigt, enkelt och snyggt!


Jeansskjortan är från NN.07 de göra så himla mycket fint! Från skjortor till jeans och chinos. Gillar NN.07 för deras ofta enkla kläder som har bra passform och snygga detaljer (som att skjortan är button down och knapparna benfärgade). Testa skjortorna, de är riktigt bra!

Måste nämna skinnjackan med! ACNE - Oliver Leather Jacker.
Kan vara det bästa plagg jag någonsin köpt! Ja, den var dyr, men jag kommer att ha den i minst 10 år om jag inte av någon helt oförklarlig anledning skulle bli så biffig att jag växer ur den (verkligen inte troligt). Har aldrig sett en snyggare skinnjacka! Den kraftigare dragkedjan, fickorna på jackan, knäppningen vid halsen, etc etc. Den är helt fantastisk! ACNE hamnar definitivt topp 3 på min lista!

1 kommentar:

  1. har själv letat den Acne skinnjackan, vad köpte du för strlk? Och hur lång/stor är du? tacksam för svar.

    //T

    SvaraRadera