2011-06-23

Kläderna som gör min semester!

Imorgon gör jag min sista dag innan jag går på semester, 09.00 - 14.15 , så kvart över två imorgon har jag semester! Yay!
Tre veckors ledighet och även om jag verkligen gillar mitt jobb så ska ledigheten bli något så sanslöst obeskrivligt fantastiskt skön!

Mitt schema ser ut som följande:
fredag: 14:15 resa hem till Lysekil och fira midsommar
lördag: packa
söndag: Sicilien i en vecka!

Har ikväll packat ner en del av min sommargarderob och passade på att ta bilder på några kombinationer. Detta då jag ändå stått och försökt välja ut vad jag ska ta med mig till Sicilien.. Svårt för en petig kille med beslutsångest och en stor garderob... Jag vet ska ta tag i mitt liv och sluta vara så fåfäng (någon gång i framtiden, tänker att 75 är en bra ålder att sluta bry sig ^^)

Texten brevid bilderna hamnade inte riktigt lika på alla och jag har redan försökt så mycket nu att jag tröttnat, för det blir bara rörigare och rörigare... Så! Nu skiter jag i det och låter det vara lite osymetriskt...
















Shorts: ACNE
Tröja: POUR
Skjorta: NN07


















Shorts: SOMEWEAR
Linne: SOMEWEAR





















Linne: SOMEWEAR
Shorts (gjorda av ett par Whyred jeans)























Tischa: SOMEWEAR
Shorts: Gjorda av ett par LEVIS




















Tröja: RESTERÖDS
Shorts: se ovan



















Shorts: ACNE
Skjorta: Ralph Lauren - Blue label
















Shorts: Dr Denim
Linne: Valient
Skjorta: Out Legacy
















Shorts: ACNE
Tröja + Cardigan: Scotch & Soda




















Badshorts: North Sails


















Badshorts: H&M





Har sjukt svårt att välja vilken badbyxa jag ska ha med till Sicilien, hade helst velat ha Frank Dandys korta variant med vit resår och vita kanter där själva byxan är blå. Men men. Naturligtvis är skinnjackan, en jeansjacka, någon byxor och lite till med hem med, men de fotade jag inte.

GLAD MIDSOMMAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar