2011-06-17

Har slitit ett par jeansshorts åt en kille.


Satte mig i förrgår natt och slet ett par jeansshorts åt en kille. Något var jag ju tvungen att göra i väntan på den avgörande Stanley Cup matchen, synd bara att Vancouver blev överkörda...

Blev väldigt nöjd med slitningen och William (som killen heter) blev nöjd han med. Känner att jag blir lite vassare på det hela för varje gång, som sagt övning ger färdighet. En oerhört sliten klyscha, men sant är det. Nu har jag ett par kvar hemma att slita, får ta tag i det snart. Det går ganska snabbt när man väl börjar. Satt i ca 1,5 timme med dessa.

Är på jobbet. Min rast är snart slut så nu får det vara slut skrivet för denna gången!
Här är lite bilder på resultatet, de var närmast oslitna innan jag började med sandpappret, jeansen är från Zara om jag minns rätt.




2 kommentarer:

  1. skrev en kort manual för ett tag sedan:
    http://peterpatrik.blogspot.com/2011/06/jeansshorts_01.html

    hoppas den hjälper något, annars är du välkommen att fråga mig igen så ska jag göra mitt bästa för att förtdygliga mig. Kan slita ett par åt dig om du ser till att jag får tag i dem :)

    SvaraRadera